Thursday, April 8

Musim Buaya Berkasut


Di Ipoh, mungkin musim kasut buaya sedang melanda. Mungkin ia mudah dipakai, ringan dan tahan lasak menjadikan kasut ini mempunyai peminat yang tersendiri. Kadang-kala untuk membelanjakan sekitar RM139.00 untuk sepasang kasut mungkin menjadi bebanan bagi seseorang, tapi cuma bermodalkan RM25 untuk sepasang crocband di Gerbang Malam mungkin tidak menjadi masalah.

Apa masalahnya? Aku membeli crocs original atau tidak bukan aku mencuri dari orang. Bukan tidak mampu tapi aku rasa kaki aku tidaklah perlu barang-barangan yang mahal. Kasut aku ada lubang juga, boleh juga menampal jibbitz hello kitty jadi tidak perlulah memandang pelik. Mungkin kaki buaya kamu lagi mahal dari kaki busuk aku tapi sekurang-kurangnya aku tidak busuk hati. Kamu dengki aku pakai Crocs cap ayam? Sekurang-kurangnya aku tidak berkaki ayam.

Tips : Jangan membeli crocs berwarna hijau pekat. Ia mendedahkan identiti anda sebagai pengguna crocs tiruan. Crocs tidak pernah keluarkan kasut berwarna askar. Pandai memilih dan jimat berbelanja Para Buaya. Sekian

No comments:

Post a Comment